Tuesday, June 22, 2010

Should i die my hair blond or brown?

whatever fits better with your skin and eyes



Should i die my hair blond or brown?

blonde.



obv!



Should i die my hair blond or brown?

BROWN.. =]]



Should i die my hair blond or brown?

brown



Should i die my hair blond or brown?

brown duuuuuuurrrr



Should i die my hair blond or brown?

BLONDE



Should i die my hair blond or brown?

how bout brown wit blond highlights?



Should i die my hair blond or brown?

Blond, but not bleach blond, more like a little reddish, but still blonde.



Should i die my hair blond or brown?

blonde...im a natural golden blonde :)



Should i die my hair blond or brown?

Seeing as you didn't give us a picture of yourself, we don't really know your skin tone or anything like that. It really depends, though I would really recommend staying away from blonde--it will lower your IQ.



Should i die my hair blond or brown?

brown!



Should i die my hair blond or brown?

brown blond is just so fake and two years ago



Should i die my hair blond or brown?

it depend on how you look girl!

No comments:

Post a Comment

 
Ltd